I love University...

Usch vad trött jag är. Kom hem kvart över 6, somnade nästan på tunnelbanan hem. Såg nu ett Gilmoreavsnitt. Men nu måste jag plugga. Ni ska få se en planering den kommande veckan drygt. Så får ni se vad ajg komemr vara sysselsatt med när jag inte är här...

Söndag 6 april
- Micke fyller 20 år
- Jag och Empan ska ta en joggingtur

Måndag
- Läxan hit är uppskjuten en vecka pga lärarmiss

Tisdag
- Språkfärdighetsprov (behöver inte säga något va?)

Onsdag
- Avläs 121 meningar med kommer, kommit, komma, kom och lägg märke till när tecknet för komma inte används trots att det står med i översättningen. Vilka olika tecken hittade ni för dessa? Spela in 2 filmer som besvarar olika tecken, och när kommer inte används. Färdigt senast kl 13.00
- Avläs en film och vara redo att berätta den för klassen på förmiddagslektionen.
-Föreläsning, behöver bara läsa 2 sidor (något bra iaf)

Torsdag
- Berätta en faktatext på 2-4 minuter om ett djur eller en växt. Redovisas på lektion. (Ska tydligen ha torsdags lektioner numera?)

Fredag
- Filmen som var till onsdag ska senast vara inspelad på fredagen.
- Jobbar på vanliga jobbet.

Söndag
-Släkten kommer och firar mig (hoppas jag iaf)

Måndag
- Min födelsedag, 20 år!
- Avläs första 2 minutrarna på New Yorks nattliv, och skriv ner en snutt med tydlig narrativ del, samt en med tydlig deskriptiv del. Skriv under vilka sekunder det utspelas och vilka tecken som utförs.

Tisdag
- Sista anmälningsdag högskola.
- Arkitektprovet ska vara inlämnat (kommer aldrig hinna)
- Realia föreläsning = kommer få veta vilken litteratur som gäller typ 2 dagar innan

Onsdag
- Föreläsning, läsa två häften (vet ej antal sidor och vill inte veta än).

Fredag
- Jobba

Lördag
- 20 årsfest.

Och det här är bara vad jag vet redan nu! Kommer ju komma till en del till den senaste veckan... kanske ska nämna att fredagen efter där min planering slutar har jag tenta. Mm, jag älskar att gå på universitetet.

Lönen från jobb B ser ut att komma in nästa vecka, jiho. Tack mor för att du tog dig tid att ringa lönekontoret åt mig. Jag har ganska fullt upp... Chefen däremot litar jag inte på för 5 öre.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Bella

var e festen?

2008-04-03 @ 20:16:23
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0