Jag läste fel, och det blev knas...

Råkade läsa fel i Metro idag. Det stod om att ett plan hade störtat i en stad, var minns jag inte, och ett 70-tal var döda pga det. Dock så stod det i rubriken "Planet störtade mitt i..." ja hur det nu fortsatte. Det tog mig några sekunder att förstå att det var ett plan, och inte himlakroppen "planet" det handlade om. Om en hel planet hade landat i en stad tror jag faktiskt att det skulle vara så pass uppseendeväckande att det skulle hamnat på framsidan. Och även om det är en tragisk olycka så kunde jag inte låta bli att flina åt min felläsning. Planet, hur kunde jag tänkte så fel?!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0