Motion+ tårta, bra kombo.

Så, det gick faktiskt inte så illa att ta sig runt sjön. Orkade jogga hela vägen (vilket var klart över förväntan!) och höll ett bra tempo. 100% terräng är det så är riktigt bra träning: upp, ner, hopp över sten, runda ett träd, undvika en rot. Vid ett ställe var faktiskt flera meter av "stigen" översvämmad. Har det regnat mycket i vinter...? Så fick springa lite i rena skogen också, vilket såklart sinkade mig lite. Nä men det gick bra. Empan var ju med och hon hängde med hela vägen. Hon fick inte ens den hemska håll hon brukar få, så vi hade riktigt flyt.

Micke fick fina presenter, mycket teknikprylar av mor och far. Högtalare och typ en ipod och hörlurar och sladdar och grejer. Av Johan, Jenny, Anna och mig fick han en halskedja. Tyckte faktiskt att han passade bra i den! :-D
Två bitar tårta blev det för min del. Det var gott.

Nä nu ska jag maila min adress till mor min och sedan är det ett avsnitt Gilmore som gäller. Sedan dusch och därefter Good Omens och sömn.
God natt!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0