Tenta och sol

NOO. Jag skrev feta inlägget (okej det var inte sååå långt men det var färdigt) och sedan hängde sig datorn och allt försvann *gråter krokodiltårar*
En kortare variant:

Har precis bokat tid för andra sprutan livmoderhalcancervaccin.
Har knappt varit på internet de senaste dagarna. I tisdags uppdaterade jag bara bloggen och igår kollade jag mailen. Har ni saknat mig?

Jag har börjat få fräknar på min näsa! Underbara väder!
Idag hade vi tenta. Blir ju faktiskt väldigt förvånad om jag blir underkänd, för då har jag missuppfattat väldigt mycket. Annars hade jag inte den blekaste om hur det har gått. Vi hade 4 timmar på oss och jag var klar efter 1½. Får se om det är bra eller ej sedan.
Efter tentan satte vi oss i solen och pratade om den. Sedan åkte jag, Emelie och Robert och åt glass i Kungsan.
Ikväll kanske jag ska träffa mor min. Imorgon ska jag shoppa, typ, med Empan. På kvällen har Emelie inflyttningsfest som jag ska på. Det blir nog roligt :-)

Nä, jag börjar tröttna på att sitta inne. Ut i solen! Vi ses!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0