Träna, dagen efter.

Idag har jag pluggat ute i solen på balkongen. Och sedan i soffan inne. Och nu har jag precis avslutat ett "Work out"- pass på dansmattan. Det ska motsvara 5 km joggning tydligen och jag gjorde det på 45 minuter... Men det var en rolig form av träning, även om det var svårt också. Körde på Standard hela tiden, och jag har mest kört på beginner innan så.. Nu är jag svettig! Om 30 minuter ska vi äta middag med Johans familj, så måste duscha först.
Johan började dagen i princip med att lägga sig på soffan och vila, stackarn. Men nu är han igång igen :-)

Jag har sådär 90 sidor litteratur kvar sammanlagt. Hade planerat att vara klar idag men det lär inte bli så. Men jag har ganska gott om tid på mig tror jag. Hoppas allt sätter sig bara!

Ska nog lägga upp lite bilder från igår också tänkte jag, men nu måste jag duscha!
Ha det så mysigt.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0