Dagens måsten. Blä för vuxen

Nu ska jag äta havregrynsgröt så att jag får i mig lite energi.
Finns ju en del jag måste göra idag, och en del som jag vill.
- Diska
- Betala SMSbiljett IGEN (blir ju 120kr på två dagar! Bara två resor liksom frma och tillbaka. Det är så dyrt.)
- Träna
- Handla?
-Lägga upp lite bilder på min kofta? Så kan fler av er få se hur tjatobjektet ser ut.

Ja det är det. Mest tar det emot att åka till träningen, sedan diska. Usch ja.

Men sånt är livet när man är vuxen. Blä. Har aldrig längtat till att bli vuxen. Ibland har jag visserligen känt att det skulle vara skönt att vara ett år äldre (som att vara 19 och bannad från att följa med Johan in på systemet eller 20 då jag inte får åka kryssning på helgerna), men egentligen tyckte jag det var rätt skönt att vara 14 och icke straffmyndig. Eller 16, det var ju ett jättebra år för mig. Där kunde jag vara en stund till. 17 var det inte så stort fel på heller. Men nu kan jag fylla 21. Då får jag väl göra allt sedan? Sedan behöver jag inte bli äldre alltså. Kan vara 21 på IDkortet och bete mig som 16, okej?

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0