Dåliga associationer

Johan var och handlade på B&W, där han handlade en hel del, med sin mor idag och övningskörde i backar.
Nu har vi lagat köttfärsås med fänkål och spagetti. Senast jag åt det blev jag magsjuk (hade inget med maten att göra, det vet jag) så jag sammankopplar liksom den maten med magsjuka. Känns ju inte så värst trevligt. Och det är orsaken till att vi inte ätit det på ett halvår. Tyvärr är det så för det är JÄTTEGOTT och jag åt det gärna ofta och mycket. Men nu tar det liksom emot. Att man ska ha sådana associationer...
Blä på sånt. Nu ska jag äta det här. Det är inget fel på maten, det vet jag ju.
"Här kommer flygplanet"  *tjoff, tjoff*

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0