Inget bankbesök

Det blev inget besök till banken. Rätt irriterande. Jag har ju busskort, men det har ju inte min kära kontomedhavare så därför måste vi ta moppen. Men idag har svågern tenta, och då tog han moppen då han inte heller har något busskort.

Och J vill inte cykla,
inte skicka smsbiljett fast jag erbjöd att betala en,
vi kunde inte få skjuts,
vi har inga remsor i huset eller andra busskort,
J vill inte gå.

Så, därför ingen bank idag.

Imorgon kl 11 ska J vara på KTH, och då banken öppnar kl 10 så hinns inte det med.

På fredag vet vi inte vad vi gör exakt men det verkar vara lite småplaner, så kanske inte hinner då heller.

Attans också, jag som ville ordna det här nu så att jag dels vet hur mycket jag har och dels har det överstökat.
SUCK.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0