IQ-testresultat.

En blogg jag läste på hade hittat ett IQ-test på Illustrerad Vetenskap som hon hade gjort. Självklart måste jag testa själv också. Sa till Johan att vara tyst och inte störa mig, men det höll ju inte länge.
"Sara, har du Martins nummer? Kan jag ringa nu, han jobbade ju natt?"
Suck... ja ring du, kolla min mobil. stör mig inte nu...
Sedan ringer han upp sin mamma för att snacka om studieschema och kung fu tävlingslicens och eventuell sponsring till det. Inte alls störande.
Sedan ringer han Martin och under samtalet (då de diskuterar när Martin ska göra Mohikan på Johan) vänder sig Johan om till mig och säger i luren "nej jag tror inte att hon vill vara med då" och syftar på min fobi. Inte alls störande.
Sedan börjar MIcke banka på dörren och vill upp.
Osv.

Men! Jag gjorde riktigt bra ifrån mig ändå! Är helt klart nöjd med resultatet!
Och var tydligen ungefär lika bra på alla delar, är alltså inte markant bättre eller sämre på någon specifik del.



Det var väl inte så pjåkigt?
Om ni vill göra finns testet här. Om ni gör så berätta gärna vad ni fick!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0