Kubb!

Vi spelade kubb nyss på ängen. Jag, Johan, hans bror och ena syster, och 6 kusiner. Mitt lag vann! Fast vi låg efter i början. De hade bara 2 kvar att få ner medan vi inte fått ner någon förutom dem som står närmare som de redan fått ner...

Jag gick därifrån innan för jag måste göra lite saker innan fikat.
De andra kommer säkert snart. De skulle plocka ihop kubbet, medan jag smet.

Glömde kameran igår kväll tyvärr, la fram den för att ta med men nej, glömde iaf. Tog inte med det på kubb heller för jag måste ju koncentrera mig på spelet!

Svärfar lånar vår kyl lite till dricka, så nu är den fullsmockad (de har ju bara 2 kylar till som redan är fullproppade...).
Jag tyckte att det var okej. Johan tyckte det också, bara de inte springer in i vår lägenhet hela tiden för det är inte här festen är och vi är faktiskt hyresgäster så de får faktiskt hålla sig i sin del av huset.

Hoppas det blir kul ikväll. :-)

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0