Morgonuppdatering

God Morgon God Morgon God Morgon.
Joahn ska ju till skolan idag, så klockan var ställd på 9. Ja egentligen behöver han ju inte gå upp förrän halv 10 tidigast, men han gillar att ställa klockan en halvtimme innan och dra sig? Eeh, jag då?
Fast han är ganska söt för så fort klockradion satte igång la han sin hand på mitt öra så att jag inte skulle höra, fast jag hörde det tydligt ändå.
Sedan låg vi där och kramades och halvsov och lyssnade på radio till kl 9.50. Då gick vi båda upp, ja hankanju inte ligga i sängen hur länge som helst heller.

Så, idag är min sista dag med busskort, imorgon har jag inget och på lördag blir det smsbiljett och inget på söndag. Så hur ska jag utnyttja det här nu då?

Jag kom på en snillelbixt imorse, attans att jag inte tänkte på det tidigare, nu är det ju för sent!

Drömde bland annat att jag inte kunde stänga ytterdörren, helt omöjlig att låsa. Har för mig det ska betyda något, får kolla upp det....

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0