Msnkonversation

isabella. säger:
ooh du köpte vita koftan?

Sara Johan | Don't go wasting your emotion, lay all your love on me! säger:
aaa :-D
isabella. säger:
yay tänkte på den idag xD fick en bild på dej stressandes till tunnelbanan på vintern, med koftan på dej, du har alltså koftan, knäppt o allt och under den en långärmad tshirt för att hålla värmen ännu bättre o sen svarta tights med knästrumpor över o sen heta stövlar och en tjock mysig halsduk! såå hett
Sara Johan | Don't go wasting your emotion, lay all your love on me! säger:
hahaha!
isabella. säger:
jaa men det skulle va assnyggt
Sara Johan | Don't go wasting your emotion, lay all your love on me! säger:
aaa jag kommer vara så het!
isabella. säger:
jaaa
isabella. säger:
o så ska du ha jättemycket kajal den dan. 60tals sminkning
isabella. säger:
det hade vart typ "hej jag heter sara jag e modell för gina tricot, jag e med i en reklamfilm nu"
Sara Johan | Don't go wasting your emotion, lay all your love on me! säger:
ja värsta bra, måste ju nästan kontakta gina och be om sponsringspengar
isabella. säger:
jaa faktiskt ;P
Sara Johan | Don't go wasting your emotion, lay all your love on me! säger:
:-D
Sara Johan | Don't go wasting your emotion, lay all your love on me! säger:
du är rolig du! :-D
isabella. säger:
vad :-P
Sara Johan | Don't go wasting your emotion, lay all your love on me! säger:
så gullig :-D
isabella. säger:
nä men nån gång i vinter när det snöar stooora flingor måste jag få styla dej o fota dej utomhus sen
isabella. säger:
så får du se :-D
Sara Johan | Don't go wasting your emotion, lay all your love on me! säger:
aa gärna :-D

Ni fattar ju hur underbar min älsklings kofta är?!
Och Bella, jag tar dig på orden. I vinter då ska jag stylas när snön faller vit på taken!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0