Nä, inte otrogen idag heller

Precis när jag tänkte skriva en liten yttring om det kunde vara så att min sambo var otrogen (på skämt då) så ringde han.
Han stack nämligen hemifrån 16.15, det tar 15 min till träningen och han börjar kl 17. Slutar kl 19. Nu är klockan 20.30 drygt. Vad sjutton gör han? Är där 45 minuter innan träningen, 1½timme efter + de två timmarna han tränade. 4 timmar drygt har han varit borta. Man undrar ju. Och så ringer han från en tjejs mobil också, haha.

Nej ingen fara. Jag hittade hans mobil i ett par jeansfickor när jag sorterade tvätt så visste att den inte var med.
Och han snackade om att Sifu glömt bort tiden.
Haha. Jaja, han får berätta hur Sifu kunde glömma att avsluta träningen så grovt, haha.


Vår Sifu, Yu Yan Kai, som också är skådespelare och har medverkat i ex:
Tai Chi Master, Fong Sai Yuk 1 & 2, Blade of Fury, The Kung Fu Cult.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0