Prutt

Mamma ringde för ett tag sen, de hade 38 grader i skuggan. Båda hade precis badat.

Nu har jag kört två diskmaskiner, ska stoppa in en tredje, tömt och torkat av alla bord, dammsugit vardagsrummet. Kom på att jag nog väntar med köket tills imorgon för vi är ju kattvakt och hans matfinns i köket så det är där han är mest hos oss. Och han hårar som sjutton. Så tar det imorgon så vi får med all päls också.
Han var nyss här och ville ha mat men de har fasta tider så han fick ingen, och han var jätteblöt av regnet...


Ikväll ska tydligen Bella ha något hos sig men hon svarar ju inte när man försöker få tag på henne (på msn, sms till mobil och ringt hem) så just nu känns det som att jag skiter i det. Orkar inte jaga folk för att få veta när och hur det är.
Då får det hellre vara.
Synd det för jag är på dåligt humör och det hade nog kunnat få upp humöret igen. Och sista chansen att göra något kul med kompisar innan jag reser bort i ett par veckor.
Men skit på sig. (Använder mig av löjliga uttryck när jag är på dåligt humör)

Men om det passar att berätta vad som gäller så hör av dig, kanske ändrar mig.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0