Rich

Åhå. Jag är lite trög... Eftersom jag la ut alla pengar på semestern, så är det bara jag som får alla pengarna från semesterkassan. Jihoooo! Helt plötsligt känns det som att vi lagt ut massa pengar (för nu får ju jag mer på kontot!).
Men det har vi inte egentligen. Vi skulle aldrig, aldrig kunna semestra så billigt, delvis på egen hand, om vi inte åkte till norrland. Åker vi söderöver blir det dyrare redan pga boende som vi i norrland har gratis. Och utomlands, ojoj det blir dyrare. Men nu får vi ju mycket pengar över till nästa sommar så vi kan åka utomlands då :-)

Dessutom, gott folk, är det ju löning idag!
Jippi!

Tyvärr får jag väl ingen lön nästa månad :-( Men men...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0