Uppe mot tuppen

God morgon!
Vad kallt det är så här tidigt! Har mer kläder nu än någon annan gång de senaste veckorna och jag fryser lika fullt!
Nu äter jag frukost bestående av oboy och två mackor med massa gurka.
Jag är som alltid vid dessa lägen och går per automatik. Upp efter4½ timmes sömn, gör det jag ska och iväg. Johan är desto tröttare, han saknar mitt automatläge, och gnuggade sig länge i ögonen innnan han klev ur sängen.
Nu satte han på Bandit, så han ska piggna till antar jag.
Vi kommer vara sååå trötta ikväll!

Min kompis Johan satte sig på flyget till Thailand igår kväll. Vi kom fram till att trots att han startar 21.45 (tror jag det var) så landar han 25 minuter efter mig och Johan fast vi startar 8.20 :-P
Ja, fast nu ska ju inte vi till Thailand- bara Umeå. Men ändå...

Vi hörs, hare gott!
Håll tummarna för fint väder i norrland, vad ska man annars göra där bland myggen....

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0