Cypernbrud saknad

Satt och kollade i mappen "Mottagna filer" och fann människor jag inte ens känner där i. Vette sjutton varifrån jag fått dem och vem som skickat dem. En som jag däremot känner är ju Mi på bilden nedan. Hon bor numera på Cypern men kommer hem över jul och nyår. Vi måste träffas åtminstone en gång då Mi! När man ser dig på bilder från fester så känner jag att jag faktiskt saknade dig i lördags på Ma:s födelsedagsfest. Du borde vara där. Du borde vara med oss. Men men. Du har det grymt bra på Cypern också, och njut av din vistelse där! Det är inte för hela livet. Ha det gott!


Nu blir det sängen...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

hihi. tack för din kommentar. Ibland undrar man bara vad man egentligen gör i livet. skratt.

2008-12-15 @ 09:22:53
Blogg/hemsida: http://www.idaperssson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0