Dagens klart roligaste

Detta är en sann historia som min arbetskamrat berättade idag. Och jag höll på att garva ihjäl mig... Namnen är fingerade.

Detta var när Lisa arbetade tillsammans med Kalle och Kajsa. Kajsa visar en bild för de andra två på datorn och går sedan därifrån av okänd anledning. Bilden är rätt suddig.
- Vad är det för något? frågar Kalle Lisa.
- Men ser du inte?! Det är ju Kajsa! Det är på Halloween och här ser du att hon har peruk *pekar*
- Jaa men självklart! Nu ser jag. Haha.
De sitter och tittar på Kajsa från Halloween en stund och till slut kommer Kajsa tillbaka.
Kajsa frågar:
- Vad tyckte ni om min hund?








(Och om det är någon som inte fattar så var det alltså inte Kajsa på bilden, utan hunden! Och peruken var hundens öron... sjukt roligt tyckte jag.)

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0