December har anlänt.

Somnade vid kvart i 00. Vaknade första gången och sneglar trött på klockan. Såg något som såg ut som 7-någonting. Men klockan 7 skulle ju klockan ringa. Så ändrade läget på huvudet och öppnade båda ögonen. Den var 1-någontng, suck.
Vaknade en gång i timmen från 1-5. Från 5 vaknade jag även halv 6 och 6. Från 6 var jag vaken hela tiden. Klockan 6.45 gick jag upp.

Kul start. Tror jag har glömt mitt användarnamn på datorn också, ajdå.... Men som vanligt lär väl ingenting funka förrän strax innan lunch. Måste väl bliaktiverad och få nytt lösenord osv. Så har det iaf varit tidigare så mina förväntningar är inte så höga...

Och idag, 1 dec, får  jag äta vad jag vill-när jag vill. Och jag är inte ett dugg sugen.

Nu ska jag ordna till mig lite. Ciao!


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

hej hej! hur har helgen varit? själv har ja haft det lugnt och skönt hos mina föräldrar. riktigt mys. men nu är det plugga för fullt som gäller...jippie:P

2008-12-01 @ 12:16:46
Blogg/hemsida: http://idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae

Hur gick det sen på jobbet? Var det bra?:)

2008-12-01 @ 18:00:07
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0