Dubbelt upp :-D

Eftersom jag nu inte hittar fjärrkontrollen till boxen, och därför inte kunde se på Disneydags (lagom ansträngande) så tog jag kort på några saker som jag/vi fick flera av.


Jag fick 3 par örhängen. De i mitten av mina föräldrar, de andra två av Js mamma.
Jag hade ju önskat mig örhängen.


Jag fick tre böcker av Arto Paasilinna av mina föräldrar.
Jag hade ju önskat mig böcker av honom.


Jag fick olika badsaker från min moster/Gudmor med familj (uppe vänster), bror M (höger) och badbomber av svärmor (nere vänster).
Jag hade ju önskat mig badsaker.


Jag och J ägde bara en plastbunke, vilket kan vara jobbigt ibland vid matlagning. Av mor och far fick vi två stycken i blått, och av Js syster A fick vi tre stycken i grönt. Nu har vi alltså hela 6 stycken.
Vi hade ju önskat oss fler plastbunkar.


Jag och J har inte haft någon spagettisticka vilket har resulterat i att vi gör för mycket eller för lite spagetti. Vi fick en av mina föräldrar och en av Js föräldrar. Så nu har vi två! Mycket bra när man inte hittar den ena.
Vi hade ju önskat oss spagettisticka.

Tillägg:

Vi fick även påslakan. Ett par av Js föräldrar, blå med stjärnor, och ett par av mina, svart med hjärtan (av dem fick vi också ett par underlakan).
Vi hade ju önskat oss lakan.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae

Sv: God dag, ja vi hade helförsäkring på bilen och hon hann inte ens bli ett år :( Fy..



Det ser ut som att du fått mycket kul under julen, gott nytt år på dig!

2008-12-27 @ 13:38:11
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0