Får icke glömma.

Har nu lagt ner en extra tröja, trosor, strumpor och tandborse i väskan. Vad ska jag då lägga ner imorgon innan jag drar? Nycklarna?
Smink
Hårborste

Något mer behöver man väl inte när man sover borta? Glömmer jag något får jag väl be J ta med det istället. Ser lite mer fram emot det nu när huvudvärken försvunnit efter flera dagar. Ska bli lite roligt faktiskt. Har aldrig sovit över hos någon annan när denne inte är där förut. Känns lite konstigt, och roligt.

Imorgon ska vi alltså träffa den här killen. Nu är han 6 månader och jag har en känsla av att han har vuxit. Ganska mycket.





Jag bara älskar tv 6s reklam. De är ju underbara. Nyss sa de: "På trean visas Sagan om de två tornen nu. Det var just snyggt. Hur ska vi kunna tävla mot det? Men det är vid sådana här tillfällen som din lojalitet testas..."

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0