Feber åt andra hållet?

Usch mår inte bra. Tänkte det när jag fick en enda hel arbetsvecka, att den veckan kommer jag vara sjuk. Och se på mig nu. Mår inget bra. Varje gång jag gick in i en affär började jag svettas som en tok, ute i kylan var det lagom varmt, det kan Sandra intyga att jag tyckte. När ajg kom hem tog jag tempen, 34.1 sedan 34.6 andra gången. Bad J ta tempen för att se om vår är sönder (den är ju ganska ny) och han fick 36.0 vilket är normalt för honom typ. Jag gick över till Js familj och lånade deras och fick då 35.8 två gånger. Lite bättre. Jag brukar ligga på 36.5-37.0 ungefär, så där lågt har jag aldrig legat! Dessutom känner jag mig ruskigt varm och svettas. Huvudvärk på det och snuvig.

Skriver mer om dagen senare, finns en del att berätta, hoppas jag orkar föra det vidare hit. Nu orkar jag inte.
Ska lägga mig på soffan och slå på tv/en film och sova typ. Vi är bjudna på middag hos Js föräldrar, tack och lov för att vi inte behöver laga mat själva en dag som denna....

Ha det gott!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0