Galen, jag blir galen!

Jag blir så trött på mig själv. Har fått sms att kameran är klar för avhämtning på Onoff och att jag kan komma dit med service-kvittot och hämta den. Så det ska jag göra. Men, var f*n är servicekvittot (och garantin)?! Jag får panik alltså. Minns inte var jag har lagt dem. Säkert på ett jättebra ställe. Eller så har de åkte med i julstädningen. Jag hittar dem ju inte! Vet inte var någonstans jag ska leta, tycker att jag kollat på alla ställen där de kan vara. Tömt pappersinsamlingen och kollat i den. Jag vet att jag höll i en påse. Och la ner garantin och servicekvittot i den eller i min väska. Samtidigt la jag ner kameraväskan, antagligen i samma. Kameraväskan har legat brevid datorn sedan dess, men var la jag de viktiga papprena?!
Halva bananers vänstra sko, jag blir galen.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0