Hårfärgning

Just nu färgar jag håret. När jag är färdig ska jag direkt göra mig snygg för att sticka iväg på julbord. Jag kommer nog komma lite sent och J åker före.
Råkade halvt av misstag söka ett deltidsjobb för någron dag sedan och har nu fått mail om att de vill att jag ska komplettera med en grej. Hm, ska jag skicka in dem? Skulle kanske vara roligt att testa. Fast jag passar ju inte riktigt, men kanske är den bästa de har för tillfället och då får jag duga...

Nu måste jag fixa med håret. Vi hörs senare!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Agneta

Vad är det för jobb? Vilken färg på håret?

Kram mamma

2008-12-20 @ 11:40:10
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Samma färg som innan ? Ngn julstämmning ? =)

2008-12-20 @ 22:22:57
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0