Idag fyller Magdalena år!

Idag fyller min gamle vän Magda 20 år!
Tror hon säger Äntligen, då hon är den siste i gänget födda -88a att fylla år.
Ikväll ska jag dit och fira! Och jag tror hon kommer gilla presenten!

Här är två bilder på oss två tagna för många år sedan (troligen sommaren 2004).
En liten skillnad...

(jag hade badat i underkläderna på vår picnic och sedan börjar det spöregna...)

Och Magda "idag"


GRATTIS!


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emily

svar: ja men det brukar vara så med blondt eller brunt hår. Att man inte kan bestämma sig för om man vill ha ljust eller mörkt, det är ett stort problem för mig. Har ingen aning om vad jag passar i. När man är ljus vill man bli mörkt och vice versa :P



haha ja det var roligt med klappen, har inte sett filmen såg bara halva :P Det jag såg var bra iallafall!

2008-12-13 @ 17:45:10
Blogg/hemsida: http://emali.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Är det bara jag som tycker honär lik Katrin Schylman ? Lr hur det stavas..



=)

2008-12-15 @ 14:47:02
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0