Kortkort

Ååh jag fick följa med J till stan! Fast jag måste åka hem när han ska köpa till mig så klart. Så då måste jag göra mig klar nu så att vi kan åka (han ska bl.a. köpa 10 tandskydd). När vi är klara med det åker jag på träning. Sedan kommer jag tillbaka hit. På sätt och vis känns det skönt att jobba imorgon, då vet jag vad jag ska göra hela dagen iaf.

Vi hörs senare!


Är ju egentligen inte mycket för tatueringar men den här var faktiskt rolig.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

haha. söt tatto:P

ja de va snällt av dig:)

ha så skoj i stan nu!

2008-12-16 @ 12:56:56
Blogg/hemsida: http://www.idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0