Lite om min enda arbetsdag denna vecka

Ibland blir jag så trött så trött... men nu är jag iaf ledig en vecka och det känns skönt!
Vi hade nästan rekord på jobbet, över 860 stycken blev det istället för normala på 550-650 stycken. Alla vill väl bli av med allt innan julen så klart. Hade inte väntat mig annat. Därför fick jag jobba över, men det gjorde mig inget idag.
Nacka var jobbig, men det löste sig till slut.

Fick ett fint julmail av chefen och sedan en julkram. Kramade alla God Jul när jag gick.

Imorgon ska jag städa det sista, har inte orkat idag. Pynta mor och fars julgran. Åka till farmor. Antagligen träffa mor och handla det sista. Sedan kan det vara så att jag och J kommer ha en plastgran hemma från imorgon, vi får se... :-)

Idag kom det första julkortet till oss förresten! Så roligt att få!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0