Nagellack

Skrev ju här i bloggen att jag ville ha ett mörklila nagellack. Det tog bror P fasta på och gav mig två stycken i julklapp. Ett matt och ett med glitter i.  När jag öppnat och sett innehållet sa han med ett stön "vet ni hur mycket ni tjejer har att välja på med sådant där? Det finns ju hur mycket som helst". Tydligen hade han sett ganska vilsen ut och blivit erbjuden hjälp. Men det slutade ju bra, jag gillar dem! Nu har jag även testat att måla två fingrar för att se hur de ser ut på.

Till vänster det matta, till höger det med glitter.

Känner mig fortfarande mördbultad till tusen. För någon timme sedan stod tempen på 36.0 grader, det är kallt även för att vara mig. Inte ska jag bli nedkyld nu va? Näsan är täppt, jag hostar för mycket och huvudvärken vägrar ge med sig. Känningar i vänster öra. Johan hostar som om lungorna ska flyga ur honom, snyter sig så han låter som en elefant. Men resten är okej tror jag.
När vi blir bättre ska vi ringa och tacka för julklappar vi fått av de som inte varit här. Nu orkar vi inte, hoppas det är okej för er ändå. Kommer dröja någon dag till, men vi ska tacka!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0