Ojojoj vilken skrattfest

Puh är trött nu... orkar inte uppdatera mer det här vakna dygnet, får ta det under söndagen istället. Har haft roligt hela dagen iaf. Och sedan blev jag väldigt trött på kvällen och allt blev ruskigt roligt. Tjut-skratt for the win. Upptäckt en rolig funktion på msn. Om du har mikrofon och har en konversations ruta uppe och klickar på F2 så kan du spela in ett meddelande där som, när du släpper F2, skickas till din kompis på andra sidan så den kan höra vad du säger. Det hade vi jätteroligt åt. Jag skrattade så jag grät åt olika saker och tårarna verkligen bara rann nerför mina kinder. Vid ett tillfälle tar jag en tår på ena fingret och smetar ut på Sas hand. Sedan säger jag på skoj med en förskräckt röst "Åh nej, jag har ju AIDS!". Tror ni inte att hon just då spelar in ett meddelande till sin kusins fru och skickar iväg? Meddelandet blev typ:
"-Heeej (Sas röst) Åh nej, jag har ju AIDS! (min röst) Ha det braa! (Sas röst)"
Usch vad hemskt. Men som jag sedan skrattade åt det....


Vi har haft roligt förr

Rekord på hemväg idag. Kollade SLs hemsida när bussen skulle gå. 00.05, klockan var då 23.59. Jag hinner! Sa trodde inte det. Jag springer! Och som jag sprang... Hann med bussen, hann med ett tidigare tåg och J mötte mig vid Tbanan. Resan som brukar ta MINST 20 minuter, mer troligt är en 30 minuter. På kvällarna kan den ta uppemot 1 timme eller något mer. Den tog UNDER 15 minuter. Galet bra timing!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Sanna E

Har du beställt från forever 21 någongång?

Jag tänkte beställa några plagg men har aldrig gjort det förut.

2008-12-21 @ 10:32:18
Blogg/hemsida: http://sannae.se
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Menar du röst klipp ?? De har ju funnits länge =)

2008-12-22 @ 12:10:38
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0