Osymmetrisk och snygg!

Tänkte kolla symmetrin i mitt ansikte. Alltså ta en bild på mig, dela bilden i två på mitten. Ta vänster del och sätta ihop den med en spegelvänd vänsterdel och ta en höger och sätta ihop med en spegelvänd högersida. Dock hittade jag ingen bild där jag är precis rätt fram, utan jag är alltid något vriden.
Det närmaste och nyaste jag hittade var denna:


Här har vi alltså vriden kropp men huvudet är relativt rakt fram. Bara något vridet. Så jag tog den här bilden att leka med. Och det gav mig ett gott skratt.

Detta är min högersida gånger två. Dvs sidan till vänster i bild:


Och detta blir då min vänstersida, höger i originalbilden:



Behöver jag säga något mer? Jag och J fick ett gott skratt iaf. Så det bjuder jag på. Tror jag måste hitta en bild där jag är verkligen helt rakt fram för att verkligen se hur symmetrin än. Annars är mina ansiktshalvor mer olika än jag trodde...
Dessutom är det roligt att jag bara ler med ena mungipan (det gör jag ofta) och därför blir det på ena bilden en sur min och på den andra ett leende *skratt*
Och jag är tacksam för att jag tydligen inte är helt symmetrisk. Jag är så mycket finare som osymmetrisk!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0