Övernattning

Vi sov över här. Händer bara ett par gånger om året. Men det skulle ha blivit en sådan lång väntan på tåget i kylan att vi inte orkade utan damp ner i en gästsäng istället. Nu äter jag frukost och sedan ska jag köra J hem. Sedan tillbaka hit och därefter köpa julklappar. Nu har jag en sak att göra innan vi drar så måste ta tag i det!

Och Idol då? Jag har tyckte att Kevin varit bättre genom hela tävlingen, men nu i finalen tyckte jag att Alice tre låtar alla var bättre än Kevins! Tom finallåten. Så jag röstade på Alice, men det blev Kevin. Aja, han är också värd det.


Från Barsele (Js farföräldrar bor där) påsken 2007

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0