Snart är det jul...

Goder morgon. Snart är det helg. Jag ska strax borsta tänderna och dra till jobbet. Känns lite nervöst för jag måste tala med chefen. Men jag hoppas det går bra. Sedan jobbar jag bara måndag innan jul och sedan har jag ledighet till måndagen därpå. Ska bli roligt med jul, även om den rätta julkänslan inte riktigt infunnit sig. Jag slog in första julklappen igår och det blev så tjusigt så! Vitt papper med röd, glittrig text där det står "Snow is falling..." (right...) och sedan lite röda "snöflingor". Slog in det med rött snöre också och skrev att det var från både mig och J. Hittar inte mina finaste pennor, jag undrar vilket bra ställe jag har lagt dem på... Får leta mera senare. Nu tandborstning!


Så ska det vara

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Diana

Det var ett tag sedan! Är allt bra?? =)

Nu har du chansen att vara med i läsarpanelen och svara på frågor och komma mer förslag till innehåll i min blogg! Alla som kommer med i läsarpanelen är med i regelbundna utlottningar av lyxiga presenter!Läs mer på min blogg! Stor kram// Diana

2008-12-19 @ 19:53:08
Blogg/hemsida: http://dianasblogg.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Det va så lite så =)

2008-12-20 @ 01:28:24
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0