Sov sött med små änglar

Nej nu är det dags för sängen. Eller okej, först en dusch, sedan sängen. Gäspar faktiskt, har känt mig seg hela dagen. Ikväll tänkte jag ställa klockan så att jag inte sover för länge, ska ju faktiskt jobba på onsdag och måste upp tidigt då.
Planer annars för morgondagen är att träna. Och det var allt. Får se om P ringer och behöver min hjälp som vakt eller om han lyckas klara sig på egen hand.

Nej, duschen nästa! En dag imorgon också...
Ha det bra och sov sött!

Su:s snöängel, när vi hade lite snö här för några veckor sedan...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Beritdolores

Godmorgon !

Jag önskar dig en härlig jul och ett Gott nytt år och hälsa de övriga i familjenj också..

Julkramar från Beritdolores i Hammar´n

2008-12-16 @ 08:13:21
Blogg/hemsida: http://www.svenningson.se
Skrivet i slottsdammet av: ida

tackar. ja gillar den bilde, minns hur glad ja va. hade så roligt:) så då får den ju mig att le nu med när man tittar på den. vad är det för jobb på onsdag?

2008-12-16 @ 10:19:28
Blogg/hemsida: http://www.idaperssson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0