Förändringarnas tid är inne...


Första bilden är tagen för exakt 6 veckor sedan. Dagen efter att jag färgade håret. Andra bilden är tagen idag på fikat och färgen håller ca 6 veckor enligt förpackningen. Syftet med det här är alltså att se hur mycket färg som har försvunnit under de 6 veckorna. För jag är ju inte direkt blond som jag brukade vara innan den mörka färgningen...







































Så här blond var jag ett par veckor innan färgningen. Lär jag få tillbaka det utan att färga det igen tro..?

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emily

Du passar mer som mörk än blond, och jag tror inte det blonda kommer tillbaks helt :P

2008-12-07 @ 21:36:04
Blogg/hemsida: http://emali.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0