Fredagskvällen



Från badet igår kväll. Det var jättehärligt. Precis vad jag kände för! Ville visa min badkudde också, det röda hjärtat där på första bilden, den ska ju egentligen sitta på kortsidan men eftersom vårt badkar står så nära väggen får den inte riktigt plats där utan ramlar ner om man inte lutar sig mot den. Så själv kan den bara hänga i hörnet eller på långsidan, men det går utmärkt när man väl badar. Rekommenderas, jätteskönt att luta sig mot den och jag har inte känt en kall badkarskant på snart ett år! (Julklapp från J förra julen).

Köpte en del saker på öb. Julklappspapperskit, som var 4 rullar med julklappspapper, 8 "rosetter" eller vad de nu kallas de där bollarna som man kan klistra på presenter så de blir extra fina... Iaf var de i rött, silver eller vitt, och sedan två stycken snörebollar i rött och silver. Allt detta för 40 kr. Tyckte jag var ett bra pris.
Sedan köpte jag plastpåsar, små, 500 st för 50 kr. Jättebra ju. Två schampoo och två balsam, hygienartikel, kinapuffar- liten påse, och en liten chokladkaka med mint i som jag delade med pappa sedan.
Det var allt!

Sedan åkte vi hem och åt räkmackor, ovanligt, sedan följde Postkodlotteriet där det gick rätt bra för både oss i soffan och syskonparet som var med. Idol följde på det och mor röstade på Alice 3 gånger och jag på Kevin en gång. Både jag och mor tyckte att Robin förtjänade finalplatsen minst av de tre, och vi tänkte att Alice nog behöver fler röster än Kevin gör därav de sneda röstandet. Jag lurade mamma för när man röstar (ringer) är det den man röstat på som säger typ "Tack för din röst" och när jag ringde upp Kevins så tittade jag förskräckt på mamma och sa "Nej! Robin!" och jag såg hur hon bara stelnade till och tittade på mig i halvt chocktillstånd. Sedan la jag på och sa "nej, skojade bara. Det var Kevin." och så började jag skratta, vilket hon också gjorde av lättnad. Sedan blev hon lite smågrinig (på skoj) för att jag lurat henne. Tihi. Kändes iaf bra att Robin inte gick vidare, även om han gjort en väldigt stor utveckling!

Sedan såg vi eftersnack. Kollade våra mail, då bror M skulle mailat sin önskelista. Men vi hade inte fått någon, så undrar vem som fått hans önskelista i sin mail inbox..?
Har verkligen ingen aning om vad jag ska köpta till J, han säger bara att han önskar sig kläder... Jaha..?

Tycker det var dålig stil av Fyran (smeknamn), men vad kan man göra åt det nu?

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

åhh så mysigt de där såg ut:)

Har du haft en bra helg? själv har ja inte haft intrnet på ett tag. så nu är det total lycka att skutta runt bland alla bloggar igen:D

2008-12-08 @ 13:31:57
Blogg/hemsida: http://idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0