*VRÅÅÅL*

Åh vad irriterad jag blev! Jag var på jättebra humör efter att ha tränat step direkt efter arbetsdag nummer två. Sedan kom jag hem.
Låter hemskt va?
Jo. Imorse hittade jag ett mjölkpaket stående på diskbänken, nästan full var den. Där hade den stått hela natten, J hade glömt ställa in den efter sig igår kväll. Aja, det är okej. En gång, ingen gång. Men vad tror ni jag hittade brevid det redan omnämna mjölkpaketet (som jag inte hann ta hand om imorse) när jag kom hem nu? Jo, ett till mjölkpaket, lika full även den. Och varm. Säkert framme sedan hans frukost. Vad arg jag blev! Här har han slösat nästan 2 fulla mjölkpaket på mindre än ett dygn! Jag som tyckte att jag köpte så mycket mjölk igår, 3 liter och hade 1 liter hemma. Nu har jag ju bara 2 liter kvar. Han ska vara riktigt glad att våffelpulvret inte ska blandas med mjök för då hade det väl inte blivit något kvar. Och han ska vara glad att han inte är hemma nu och kommer hem först om några timmar så jag lugnar mig. Känner mig halvt galen!
Här går jag och arbetar för att dra in pengar till familjen, så lämnar han mjökpaket, efter att ha tagit ett (max 2) glas, framme- som om jag vore Bill Gates dotter! Gah. Hatar slöseri.

Direkt efter mitt lilla vrål när jag lyfte det andra nästan fulla paketet slog jag i lilltån i väggen. AAJ.
Inte min kväll. Inte min kväll.
Köpte faktiskt en liten chokladbit att ha efter middagen OM jag fortfarande skulle vara sötsugen efter maten. Den kommer jag antagligen behöva...


Hade tänkt skriva ett glatt inlägg om roliga saker som hänt och sagts idag. Men mitt goda humör surnade med mjölken. Attans också...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: sandra

hahahaha stackars dig..

sådär brukar jag göra på jobbet ibland(A)

2008-12-02 @ 20:25:19
Blogg/hemsida: http://erkeus.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Ida

nej men nu får du tänka på allt det positiva som sagt:) haha. ja visst är det nördigt. fast du. det är rätt nödrigt att blogga oxå faktktiskt. tänk vad många timmar per dag som kan försvinna genom bloggläsning osv. haha :D

2008-12-02 @ 21:05:23
Blogg/hemsida: http://idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0