Sommarmat

I'm up and going now. Sitter och dricker obóy. Ska om en stund pysa iväg till universitetet och där väntar en heldag. Hoppas det blir roligt! Innan jag går ska jag sätta på en maskin tvätt tänkte jag. Lite jobbigt bara för måste gå dit och tillbaka och sen ut igen...
Iaf, så ska det bli kul att träffa (många av) mina klasskamrater igen, trots "lov".
Har väl inte så mycket att berätta egentligen.

Fick en bok med posten igår som jag skickade efter, kurslitteratur. Men den kan vara intressant ändå, jag hoppas det. Köpte även 2 små kokböcker på Coop igår för 19kr/styck. En med Pastarätter och en Sallader. Johan tyckte att pastaboken var det bästa köpet. Vi gillar ju inte potatis någon av oss, så blir mycket ris och pasta. Sallader tyckte jag var bra för jag brukar oftast göra ost och skinksallad, som är yummie, men vill gärna ha lite fler tips. Johan däremot är ju ingen kanin och sallad är inte hans favorit direkt. Men han gillar ost och skinksalladen.
Synd att sallad är så typiskt sommarmat. Synd att så mycket jag tycker om är sommarmat. Finns liksom inte så mycket som jag vill äta på vintern då. Vill helst äta sommarmat året om. Kall mat, god mat. Grytor och grejer som man kan köra på vintern är inte riktigt min grej. Rätt skönt nu när det bara är mig och Johan att ta hänsyn till vad gäller maten. Blir det sånt båda gillar typ jämt.
Tur att våren är på intågande, så sommarmaten blir aktuell igen!


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0