Svärfar fick upp den!

Hörde lite mer liv i villan så gick iväg till svärfar för att få hjälp. Svärmor har kommit också. Han kunde inte med manskraft, handkraft. Men han lyckades med en sked! Äntligen! Ska göra mig en macka med smörgåsgurka på nu. Mums! Inte middagstid i vårt hem ännu, så det är lugnt. Johan är ändå inte hemma, jag som behövde honom.
Lite jobbigt bara, springa nerför min trappa, genom svågerns rum, garaget, en hall och sedan upp för två trappor och sedan genom tillbaka så att man hamnar precis ovanför där jag sitter nu! Sedan tillbaka, ner igen, igenom, och upp när han var upptagen. Sedan tillbaka ner, igenom, upp, igenom... för att få hjälp igen, sedan igenom, ner, igenom, upp igen.. Sedan när uppgiften var avklarad och jag kom in i mitt kök såg jag plastfolien som jag lånade av dem igår... Jahapp... Ner igen, igenom och upp för bara den ena trappan och in i köket och lämna och ner, igenom och upp igen... Ja så nu har jag gjort mig förtjänt av en macka!
Magen håller kurrande med.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emelie

haha roligaste titeln!

2008-02-18 @ 23:08:57
Blogg/hemsida: http://emeliemartinell.blogspot.com

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0