Daj

Jag fick tag på ungdomsmottagningen till slut! Yeey. Så tid på fredag, hoppas jag är frisk då!

Hungrig som attan, men börjar tröttna på den mat vi har hemma. Därför ska jag ut och ta en handling vid Brommaplan. Johan orkar inte, men han ska steka köttet, det har han lovat. Vi ska göra hamburgare, så vi behöver, kött, bröd, sallad, tomat?, ost, dressing, gul lök. Ska kolla om vår lök är okej så slipper jag det.
Har inte orkat gå ut och posta de där breven än, men vid Brommaplan har de ju extra hämtning lite senare, typ 20 eller 22 eller något så kan posta där.

Har börjat om på Gilmore Girls nu, sett de 3 första avsnitten. Satsar på att se det fjärde också innan jag ska iväg och göra stan osäker.

Ciao

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0