Jag kan telefonera.

Jo, jag var tvungen att ringa upp Empan och fråga, vilket ledde till ett samtal som pågick i 61 minuter och 59 sekunder... ja förutom de 35 minuterna vi snackade tidigare. Shit :-S
Men jag fick iaf svar!

Ungdomsmottagning är fortfarande utom räckhåll. Tog luren nyss och hamnade i telefonkö (ytterst irriterande men) äntligen verkar jag få prata med en levande person och kan boka tid. Men nej, efter att ha suttit en stund i den telefonkön så kom jag fram till telefonsvararen! Kanske borde lämna namn och nummer och be dem ringa upp men jag blev så paff att jag la på luren. Aja, ringer imorgon istället.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0