mm

Jag blev sugen på att äta hamburgare till middag imorgon. Ska fråga Johan vad han ska göra imorgon och se om han också vill ha det.
Ser på Superanny. Hur kan det bli sådär illa så många gånger, dvs i så många familjer? Jag är ju inte någon förälder så kan inte uttala mig om hur lätt eller svårt det är. Men det känns inte som att det borde vara svårt att få barnen uppfostrade...
Ska se på Ett magiskt år med J.K. Rowling efter det, dvs kl 21. Sen vet jag inte vad jag ska göra...
Börjar få ont i käkarna, tuggar tuggummi och min käke klarar inte riktigt av det. Till och med min tandläkare har avrått mig från att tugga tuggummi ofta. Men jag gör det sällan så det är lugnt. Men nu ahr jag inte ett eller två tuggummin utan snarare 4-5 stycken. Så det är segt och jobbigt för käkarna. Blir inget tuggande på ett tag efter det här... aoch..

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0