Myskväll kompisar emellan

Denna helg har varit en överaskningarnas helg kan man säga. Igår träffade jag ju JM på affären, det var trevligt. Idag träffade jag på Susie i stan (det var roligt) när jag var där med Sandra och sedan träffade vi och min fyrmänning Emma på Kappahl. Visste inte ens att hon var i Stockholm! Hon skulle gå på Allt för byns sista föreställning hör i sthlm. Hennes pappa är ju med där, Bosse.

Sedan for jag och Sandra till vällingby och köpte pizzaingredienser. Sandra följde med mig hem och tog en dusch och hjälper mig med lagandet! Det blir jättegott tror jag! Och Johan är överlycklig för han behöver knappt göra något :-P

Nu lyssnar jag och Sandra på skivan Coco the Clown som jag köpte på Kanarieöarna när vi två var där 2001.

Vi har mjukisbyxor (mina köpte jag idag!) och är helt osminkade. Och vi har riktigt trevligt!
Senare kommer Bella också hoppas vi och då ska vi se på film. Nu vill Sandra sätta på Mr och Mrs Smith i bakgrunden så ska hjälpa till.
Ciao.


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0