En del att fundera över

Har varit helt okej dagar på jobbet. Dock var vi underbemannade idag, 2 färre än igår och sedan gick Lisa till akuten för att kolla vad som var fel på hennes ögon. Så kvar blev vi 5 stycken, varav 2 ordinarie. Jobbade över 45 minuter...

Igår tog jag ett bad när jag kom hem, var så skönt!
Blev klar med min bok, Flyga drake, och började på en ny som jag lånat av svägerskan, Låt den rätte komma in. Den verkar lite läskig, får se om jag klarar att läsa den och de andra böckerna av samma författare. Alla som läst den har tyckte att den varit bra iaf.

Funderar på hur jag ska göra med jobb till hösten. Ska jag be om att få vara kvar från september tills jobbet flyttar utomlands eller söka annat. Kanske lika bra att fortsätta med det man hunnit lära sig, och resan är ju inte såå lång och jag känner folk där nu. Men med det kommer mer ansvar och längre dagar (på hösten är det antagligen mer jobb än på sommaren). Tar mig en funderare, men måste ju snacka med min chef snart isf.

Var en på morgonen som trodde att jag var synsk, det var vänligt men så är det icke.

Finns en annan chef på ett annat jobb som borde tänka efter lite mer. Det hade min sambo varit glad över.
Han har förresten fått en kallelse till teoriprovet, och en inbetalningsavi- trots att han redan betalat... *suck*

Nu ska jag läsa lite. Längtar efter rena strumpor nu, har haft samma par hela veckan... Johan, tvätta strumpor!!
Juste ska vattna blommorna på balkongen också. Gör det först och sedan läsa.
Ciao.




Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0