En låång dag

HÄRLIGT
Var hemma (precis) innan 18 idag. Behövde jag verkligen. Var tvungen att snooza 10 min imorse, jag var såå trött.
Kom till jobbet och jag tror att jag gäspade fram till lunch. Helt sanslöst.
Nu när jag varit hemma en 20 minuter så börjar jag bli trött igen. Men har köpt hem två kycklingklubbor, en liten potatissallad, en liten brödbit och en colaburk-vilket blir min middag. Johan ville ha pizza eller något.

Han kom hem igår strax efter 23, då hade jag precis lagt mig, men vi stod i trappen och snackade någon minut och kramades, så vi fick ses liite iaf. Idag ses vi desto mer. :-D
Tror han pluggar teori inför körkortet. Det är bra, snart dags. Ska till skolan och öva imorgon, PI bra!

Haft några knäppisar på jobbet idag, "jag tänkte att ni fattar det iaf", var en av dem. Hade 3 till. Misstänker att en ljög för mig också. Och en var helt snurrig, total förvirrad. Jag frågade om han kunde tyda en bokstav, en enda, så kunde jag göra det ändå, men han sa att kunden var på väg ner (för att skriva om 2 hela, för att skriva tydligare) och att jag skulle makulera dem... Fast resten var det inget fel på. Så mot min vilja fick jag ta bort allt och skicka tillbaka dem. Totalförvirrad.

Tar denna vecka aldrig slut?

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0