Födelsedagsfirande

Så, jobbet avklarat (och på vägen dit mötte jag samma kille med gips på vänsterarmen som igår vid samma ställe).
Jag har snart läst ut min bok.

Jag  har ätit smörgåstårta och tårta med grädde, smultron, hallon och jordgubbar, sjungit Ja må du leva och överlämnat present.
Johan verkar nöjd med allt. Han fick förutom en del av en servis att ha när man äter kinamat (som var från mig) en hel massa t-shirts -4 stycken, en kortärmad svart skjorta, pengar, hörlurar som han önskat sig och ett snyggt nykelskåp.
Dessutom smsade mina föräldrar och grattade honom. Och på posten fick han ett vykort med pengar från sin farmor och farfar.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKLING!


(Några bilder på presenterna kommer, dock ej på maten och tårtorna trots att de var jättefina)

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jannice & Familjen

Gratta och hälsa från oss alla

2008-07-11 @ 20:44:14
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0