Jajamensan

Trött!
Var lite drama på jobbet idag. Lite trist. Men nu vet man ju vad som gäller.
Förstod också att min lön ligger rätt högt för att vara där (men hade inget med dramat att göra), men är nog som mamma sa: jag jobbar på två avdelningar.

Idag blir det hemgjorda hamburgare till middag, och så ska Johan marinera lite kyckling inför middagen imorgon.
Skönt att det bara är 4 dagar kvar till semester! Och skönt att veta att man har åtminstone en vecka att bara relaxa på. Ska bli så skönt.

Igår målade jag mina fingernaglar och tånaglar ljusrosa, känns så skönt att vara lite fin iaf. Hade tänkt ha kjol idag men ändrade mig i sista stund för att vädret inte såg så fint ut, men så blev det ju fint ändå-varmt med jeans, men men...
Idag har jag dessutom en hårklämma, eller vad det heter, i grön som är jättesöt och kommer från Malta. Mor och far köpte ju med sig några hårsaker till mig, klämmor och tofsar.
Lisa kom fram i morse och tyckte den var jättefin, och det sa Joahn också nu när jag kom hem :-)
Maria frågade "har du solat i helgen?". Jodå, det vet ni ju. Men nu är min hy så fin så!

Nej, nu ska jag hjälpa Johan med maten, göra påläggen (eller vad man ska kalla det) på hamburgarbröden, så steker han. Ciao.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Susanna

åh vad gott, det skulle jag också gärna ha till middag.

Du fick inte alls ont av brännan dÅ? :)

2008-07-28 @ 21:08:45
Blogg/hemsida: http://bubocorax.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0