Liten update om dagen

Fint väder idag också. Solen skiner, det blåser lite svalkande och min termometer som är skuggat av ett träd större delen av sommaren står på 23 grader nu ca. Har varit nere på stranden en stund och läst i Luftslottet som brann.
Har ätit en glass, Magnum White- 5kr på ÖB.

Ikväll ska vi äta middag hos Granbergs- grillade kycklingspett. Mums!
Är hungrig nu, men det får vara.

Just nu mottar jag bilder från Sandra som togs med hennes kamera igår. Vi hade 4 kameror som stod på borden och folk tar bara den närmaste kameran och knäpper lite kort. Så jag vet inte när, av vem eller varför vissa bilder är tagna. Sandra hade 134 bilder från igår tror jag hon sa. Jag har 400 bilder på min kamera... Och har plats för 200 till egentligen. När jag fått en massa bilder ska jag välja ut de bästa och publicera här, men det blir ju som ni förstår bara en bråkdel av alla bilder. När det då är dags att uppdatera med bilder tänkte jag också skriva lite om hur det var.

Har för mig det är en bra film ikväll, måste kolla om det stämmer.

Den här bilden togs på mig igår med min kamera, jag gillar den! (Jag har beskurit den så att jag hamnar mer i fokus).
Hatten är egentligen VVs, och Bella ligger bakom att det sitter en blomma i den. Tycker det var fint!




Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0