Liten uppdatering

Trött nu! Började jobba 5 min innan starttid och jobbade över 45 minuter efter att jag slutat. Tur att jag får betalt för varje minut! Det var lite dramatik på jobbet idag, men blir inget roligt att skriva om det här så..

Idag och 3 dagar till är Johans kusin Jon från norrland här. Hon kommer säkert occupera min dator... Får sno åt mig några minuter lite då och då.

Något på tv idag?
Annars blir det tidigt i säng, härligt, och läsa vidare i boken.

Nä nu ska jag kolla lite andra saker och ta det lugnt.
Tjing


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Elin

Jag jobbar också alltid över, men jag får månadslön så jag får väl tänka att jag åtminstone gör ett bra jobb =P

2008-07-07 @ 19:27:14
Blogg/hemsida: http://goodybag.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0