Puh

Ja, så var jag tillbaka på ruta ett. Gömda av Liza Marklund är utläst och jag måste välja en ny bok. Det går i rasande fart nu! Hur många böcker ska jag ta med när jag åker i väg på semester egentligen? Jag har alltid brukat ta med en tjockis, typ Harry Potter, men nu har jag ingen tjock (eller en som är rätt tjock iofs...) och hade tänk mig 2. Men jag behöver nog 3.. Är ju pocketar så är ju lätt att packa med.

Nu är jag hungrig. Väntar på att min datorspelande fästman ska ta tag i matlagningen, hoho!
Ich habe hunger!
Såja, nu sätter han igång!

Gick nog 1½ timme tidigare idag, dels kom jag tidigt, dels hade de inget jobb och det kändes som att de inte vill ah mig där längre under dagen. Tack och lov att det bara är  t r e dagar till semester, sedan är 8 veckors arbetande slut. Tack och lov att det inte är 13 veckor som de ville först- hade de ens haft jobb till mig under den tiden?!

Nu glömde jag vad  jag mer skulle skriva... Aja. Ska gå och hitta på något skojigt.
Idag är det väl Allsång och Morden i Midsommer? Hoppas jag orkar hålla mig vaken.

Imorgon slutar jag tidigare- ska till tandläkaren. Efter det så ska jag träfffa mor och färga hennes hår. Hoppas det blir fint för dagen efter ska de ju åka bort. Men det blir det nog!

Ska välja ny bok nu, tjalloj!


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Susanna

Vad tyckte du om den då? Nu måste du läsa asyl också den ska vara jätte bra. Måste också ta och läsa den.



Vad blev det för ny bok? =)

2008-07-31 @ 16:50:28
Blogg/hemsida: http://bubocorax.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0