Sömntuta

I onsdagskväll sa jag till Johan:
- jag måste lägga mig nu så jag får sova, jag måste lägga mig tidigt och sova de här nätterna. Annars kommer jag inte orka vara vaken länge på din födelsedag.
Varpå Johan tyckte jag var löjlig och lät som på dagis "annars kommer inte jag på ditt kalas".
Det fick bli en kompromiss, men jag fick inte den sömn jag behövde.

Upp till bevis igår.
När jag skrivit inlägget halvlade jag mig i soffan och läste i boken. Kom några sidor innan jag la undan den, släckte skrivbordslampan och somnade. Ca 20.20-20.30. Vaknade 21.05 och gick upp, klädde av mig, tog bort smink. MEn jag struntade i tandborstning, jag orkade inte vara vaken en sekund till.
La mig i sängen och slocknade. Sedan vaknade jag kvart över 7 imorse men somnade om. Vaknade strax före 9 och gick då upp. Drömt en massa inatt.
Det mesta helt ologiskt.

Så får se hur länge jag orkar ikväll, hihi.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0